tirsdag 6. april 2010

Ny sprøyte og ny legetime! Og Ask såklart!!

I dag skal jeg få enda en sprøyte med B12!!! Lei!!!
Og på torsdag skal jeg til legen igjen! Kjipt! :( Og dyrt! Er klar for å bli frisk, men ser ikke helt ut til at jeg blir det! Blir spennende å se hva legen sier, for nå har jeg jo vært forkjøla i en måned.. Hjelper ikke på formen det heller!

Ask underholder meg jo endel såklart! :) Rare rare hunden!! Han elsker griseører, spise og gjemme de!!! Og et av favorittstedene er mellom putene til utemøblene!

Også blir han sint på skumle flasker!

Akkurat nå løper han rundt og prøver han å gjemme griseøret! Et annet favorittsted er senga i buret, han prøver å grave det ned, for så å dytte 'jord' over med nesa igjen!! Tror kanskje Ask ikke er så altfor smart.. :)

Tilbake til oppgaven!! :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar