mandag 19. juli 2010

Sommer, søvn og M.E

Søvn og M.E er langt fra gode venner, og M.E pasienter sliter ofte med dårlig søvn, hvertfall jeg. Det har heldigvis blitt mye bedre, men jeg våkner lett av forstyrrelser. Nå som det er sommer og varmt er generelt formen min bedre,men jeg sover dårlig, nettopp pga varmen. Vi er jo nødt til å sove med vinduet åpent for å ikke omkomme i løpet av natta! Og siden vi bor i verdens dårligste gate (hvertfall Jessheims) så er det konstant mye bråk, og sover dårlig! BLÆ!! Kjedelig! Men sånn er det, så derfor blir døgnrytmen litt dårlig om sommeren! Blir endel soving på dagen og noen netter uten spesiellt mye søvn. Har noen sovepiller jeg kan ta, men har liksom ikke lyst til det heller!

Men jeg har kjøpt kjole jeg skal ha i bryllup! :D Fin Fin FIN!! :D
Så nå er jeg klar :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar