tirsdag 4. januar 2011

Fine ting i fine leiligheten!!

Skilt kjøpt på salg på Kremmerhuset!

Innflyttingsgave fra Brodern og familien! Fin boks til vaskepulver!

Fine bokstaver fra Marius og Anette i innflyttingsgave!


Fin lykt fra Marius og Anette!

Fine hjertet fra Maren og Gina, som jeg har pyntet med minner fra bryllupet til Marius og Anette! :)
Vi fikk en kjempefin skulptur av mamma og pappa i julegave! :)

Kjempefin blomst fra Heidi! Som jeg sikkert snart har tatt livet av! :/

Dårlig bildekvalitet.. driter jeg egentlig litt i kjenner jeg! Speilrefleks har stått på ønskelista lenge, men det skjer jo ingenting.. Så da blir det sånn!!!!!

Kjeder meg og har massive M.E smerter!!
Ha en fin kveld!!

2 kommentarer:

  1. Markus har også fått sånn Ole Brumm-skilt, men de var utsolgt for Kardemommeloven. :( Er det du som har kjøpt alle sammen? :(
    De hadde visst igjen på Strømmen da, så får prøve å komme meg dit ganske så fort... :)

    SvarSlett
  2. Kjøpte begge to i Lillestrøm jeg! :) Der hadde de mange. men det var jo forrige uke..

    SvarSlett