onsdag 5. januar 2011

Legetime

I går var jeg hos legen....1240 kroner!!! Sykt! Ventet i 40 min, snakket med legen i 7-8 min..1240 kr fattigere. Jeg fikk noen resepter da men. Sykt dyrt!

Jeg fikk ny 3 månedersplan. Nye runder på antibiotika og en ny medisin som visstnok skal 'fikse' immunsystemet mitt. Immunsystemet mitt er virkelig ikke helt bra. Noe jeg betalte mange mange mange tusen for å få vite...selvom jeg visste det veldig godt selv. Skal bli lege jeg, jepp, jeg har egentlig ikke møtt en lege, fastlege vel å merke, som har gjort noe jeg ikke hadde klart selv.

Formen er forresten ganske dårlig om dagen. Så alle som synes synd på meg er hjertlig velkommen på sykebesøk, kake og fim må medbringes. Takk!
Ask er forresten ekstra kos å ha når man ligger på sofaen og synes synd på seg selv. Beste!


6 kommentarer:

  1. Æsjda! Det er jammen godt du har Ask som kan holde deg med selskap. Venter spent på bilder av leiligheten deres jeg da :) Trives og kommet godt i orden?

    SvarSlett
  2. Trives veldig godt! :D Du får ta med deg søstra di på besøk en dag da vet du. :) Har jo litt fri innimellom jeg og :) det er mye pappesker og litt kaos men.. :) det er mindre skapplass her enn det var i gamle leiligheten, så vi trenger skap og litt sånn :)

    SvarSlett
  3. Heisann Heidi,

    Kan jeg spørre hvilken medisin du begynner med som skal gjøre immunforsvaret bedre?

    Håper formen kommer seg litt snart!

    SvarSlett
  4. Hei anonym:)
    På resepten står det Immunovir (eller Delimmun) :) Så kommer det an på hviken de har på apoteket. Ikke like lett å få tak i alltid, de rare medisinene jeg tar :)

    SvarSlett
  5. Takk for svar =)

    Er bare litt nysgjerrig siden jeg snart skal starte opp behandling selv. I mens venter og venter jeg på XMRV svaret - har du testet deg eller?

    SvarSlett
  6. Gjorde det i høst, og den var negativ. Skal du til Dr. Johnsgaard?

    SvarSlett