mandag 7. september 2009

Sliten mandag..

I dag var det skikkelig tungt å stå opp!! Dumme ME!!! :( Kroppen bare virker ikke! Kjedelig..
Men, jeg var med Marion og hilste på Markus igjen idag! :) Sier ikke nei til det :) Han er jo så skjønn! :)
Helga har vært veldig rolig! :) Litt deilig, men skulle egentlig i bursdag på lørdag, men den ble ikke noe av..
Den uka her må jeg få lest, men er ikke så lett når kroppen helst vil sove 15-20 timer om dagen! Sovnet foran boka maaange ganger.. Men emnene jeg tar i år virker ganske greie, så det er hvertfall ikke så mye jeg ikke skjønner, og det hjelper jo endel! :) Den ene boka er en illustrert oversiktsbok over USAs historie! Sånne bøker stemmer jeg for flere av! :D Kort fortalt, med bilder! -Men det er jo egentlig bare en hjelpebok til en tjukk og kjedelig en! Burde finnes sammendrag å få kjøpt av alle bøker!

Shalabais!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar