mandag 21. september 2009

Ny uke... nye prøver...

Da er det mandag igjen...
Hatt en bra helg, men skrevet litt lite oppgave! På fredag var vi en tur hos Tim og Christine, veldig kos:)
På lørdag var det 'avskjedsmiddag' hos Caroline! :) For hun drar til Krakow på onsdag, og da kommer hun ikke hjem før februar! For hun skal feire jul og nyttår i Australia! Veldig kos og god mat! :D
I går var vi på Åråsen...utrolig dårlig fotball som endte 2-2, mot Bodø-Glimt. Kaldt var det og!!

Har tre oppgaver som må gjøres om dagen... frister 5, 12 og 18 oktober!! Og jeg er ca ferdig med en! Er ikke så lett når man er syk... :( Lei.... Er snart ferdig med den i Amerikansk Kulturkunnskap, hvor jeg drøfter hvorvidt USA har tatt imot nykommere med åpne armer. Hmm.. Også har jeg en i Amerikansk Litteratur, og en i Norsk Grammatikk. Jippi!!! :P

På onsdag skal jeg til Lillestrøm Helseklinikk og ta nye prøver.. 12 nye glass med blod, som skal sendes til Belgia. Forrige uke måtte de tappe fra begge armene og jeg holdt på å besvime, så håper det går litt bedre nå!
Liker ikke blodprøver!!!

2 kommentarer:

  1. Merkene og blåmerkene rekker ikke bli borte før de tar nye prøver!!! Også må jeg snart levere avføringsprøve og!!!! :(

    SvarSlett