torsdag 17. september 2009

Blodprøver og oppgaveskriving

I dag var første time hos Dr. Lund ved Lillestrøm Helseklinikk. Det gikk bra, snakket en stund med henne om hvordan jeg har det, og hvilke symptomer jeg har osv. Så tok de maaaasse blodprøver, 12 glass eller noe!!! :( Uff, er ikke mest glad i blodprøver, så i dag besvimte jeg nesten! :) Hehe, føler meg kjempetøff! :P De blodprøvene som ble tatt i dag analyserer de i Norge, hvor de tester jernmangel og aaalt det der.

De tok også matintoleranseprøver, som skal sendes til USA, og jeg krysser både fingre og tær for at det ikke er det som galt! Altfor glad i mat!! Men de anbefaller uansett å ikke drikke melk!!! Noe av det beste som finnes!!! :( Men men.. Noe annet som skal sendes til USA er avføringsprøver! :/ Hmm.. lo ganske godt når jeg leste bruksanvisningen!! :P Men uansett så er det visst veldig nødvendig, og det hørtes ganske fornuftig ut, for da sjekker de om det er noe i tarmen, som streptokokker, sopp, bakterier og virus som ligger der og ødelegger.. Gleder meg virkelig ikke det men!!
I dag betalte jeg 4890 kroner!!!! Dyrt!! Det hele kommer til å komme på ca 25 000!!!!! Men hvis jeg blir frisk er det jo ingenting! Så håper virkelig det her hjelper!!

Neste uke er det ny runde med blodprøver, som skal til Belgia. Der tester de for masse, masse rart, som de ikke tester i Norge. Og det er de prøvene sin skyld at hele utredningen blir så dyr!

Oppi all sykdom så prøver jeg å skrive litt oppgave, og det går egentlig greit! Er sjelden gøy å skrive oppgave, men er ekstra vanskelig når hverken hodet eller kroppen funker, begynner å tenke en tanke, men har glemt den før jeg er ferdig med å tenke den. Håper bare jeg rekker å bli ferdig før fristen! Drøfter immigrasjon i USA. JIPPI! :P Har to oppgaver til og! Så hvis noen kjeder seg og trneger noe å gjøre så er det bare å si ifra! :D

Ha en fin dag! :D

1 kommentar:

  1. Nei takk, her har man nok å gjøre om dagen. Du får kose deg selv med de kjedelige oppgavene dine, så får du heller komme på besøk. ;) Når du er ferdig kan vi feire på kafé eller noe! :D

    SvarSlett