fredag 25. september 2009

Endelig fredag!!

Ikke at det har så mye å si for min del men... Er jo hjemme hele tiden.. Kjipt!!!

Men bilen er frisk!!! :D Den fikk lite luft stakkars, men nå er den frisk igjen!! :D Fine, gamle skrøpelige bilen!!! :D Glad i bilen jeg! :D Skal snart til kløfta, vaske litt hos brodern.. :) begynte når Hedda ble født og de lurte på om jeg ville tjene litt penger på å hjelpe de.. :)
Resten av kvelden skal jeg bare slappe av, sammen med verdens beste samboer!! :D Se på How I Met Your Mother! Og x-faktor og senkveld såklart!!! :D

I morgen skal vi passe verdens søteste hunder! Sara og Kalua! Sara er vanlig dachs og Kalua er dvergdachs!! Søteste! Vil også ha!!! :D Også kommer Tim og Christine med Leo!! :) Stakkars Kalua, Leo kommer til å spise henne opp!!! :P
Gleder meg!
Men må sikkert skrive litt oppgave i helga og... Sliten!!! Skikkelig vanskelig å komme seg opp om morgenen! Men nå skal jeg snart bli frisk!!! Krysse fingrene!!! Siste prøve sendes på mandag! :D

Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar