søndag 27. september 2009

Syk... igjen!

Yess!!! Nok en gang forkjøla... eller noe! Men bare ME forkjøla! Dvs, kjennes ut som om jeg har 38-39 i feber, og skikkelig vondt halsen... Men feberen er ikke der, og halsen feiler ingenting! Hva er vitsen med det!?! TEIT!!!! Influensasymptomer, men jeg er helt 'frisk'.. Jaja..

Men vi har hatt besøk av Sara og Kalua fra i går til i dag! :D Får ikke noe mindre lyst på hund!! :D Men vi kommer aldri til å klare å bestemme hva den skal hete... Vi har veldig lyst på dachs, men er ikke 100 % sikre. Den skal ikke være veldig stor hvertfall :)

Dårlige naboer har vi hvertfall da... i dag tidlig, når vi skulle ut og lufte hunder, så ser vi at søppelposen som noen bare har lagt utenfor døra fortsatt er der.. men vi ser ikke før vi kommer tilbake at det er noen fugler eller noe som har lejt med den i natt, og det har falt ut blant annet en sprøyte!!! Veldig lurt!!! De som helt sikkert var de neste som gikk der er barna som bor her og er ute og leker! Når du er så dum å være narkoman, så kan du vel bruke det lille som er igjen av vett på å hvertfall kaste sprøytene i søpla!! Samme fornuftige karen som bryter seg inn i boder og stjeler biler!! Dårlig nabo!!!!!! Vi vet jo til og med hva han heter!!!

Men i morgen leveres siste prøvene av utredningen, hvertfall som jeg vet om.. :) Skal bare spytte på glass, før jeg leverer boksen i lillestrøm! :D Så snart er det diverse kroppsvæsker fra meg rundt om i verden! :D Litt kjipt jeg ikke kan være med... Tror til og med det hadde vært billigere å levere det selv! :)

Ha en fortsatt fin søndag! :)

2 kommentarer:

  1. trodde naboen satt inne jeg, siden det hadde vært så lite innbrudd i det siste... :P

    SvarSlett
  2. Trodde vi og... Men neida, han er sikkert bare så rusa at han ikke orker å bryte seg inn!!

    SvarSlett