tirsdag 29. september 2009

Halsbetennelse!!

Var en tur hos legen i dag, hun så meg i halsen, lagde en grimase og sa oj! :D Hehe! Fine store mandler, men gule flekker. Digg!! Har bilde, men egner seg ikke for folk! :P Så heldige meg har fått penicilin!! HAAAAAATER penicilin!!!! men men.. når mandlene ser sånn ut så er det ikke så mye å få gjort.. Roger har også halsbetennelse, men hans mandler synes jo nesten ikke i utgangspunktet, så han har ikke så ille som meg..

Også har jeg betennelse i hofta!! :) Begynner å bli gammel jeg! Så har fått betennelsesdempende.. På fredag hadde jeg så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå..
Fy fader så skrall jeg egentlig er!!!

Men vi har funnet ut hvordan hund vi vil ha!!! Border terrier!!! Helt utrolig nydelig!! Vil ha sånn nå!! :D Men må dessverre spare litt, så vi har en liten hundekonto.. :)
Eller så må vi vinne i lotto eller noe!! Men det hadde jo vært greit uansett.. :) Har skikkelig lyst på hund nå! Men vi har ikke helt bestemt oss for om vi vil ha jente eller gutt... Hmm...

Men se så søøøøt! :D



Vil ha sånn! :D Vi vet ikke helt hva vi skal kalle den heller.. :)
Ha en fin dag! Skal selv kose meg med medisiner!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar