fredag 2. oktober 2009

Første prøveresultater

Jess, da er de første resultatene kommet, de blodprøvene som bare har vært i Norge.
Jeg har lav b12 og folsyre.. Så fikk en resept på b12 sprøyter og folsyre piller. Jeg aner ikke hva folsyre er... men sikkert lurt å ta sånne piller! :P Men, b12 sprøyter!!! Holder det ikke med piller!?!? WHAAAAT!!!! Liker ikke sprøyter, og det stod bare i brevet at jeg skulle hente de på apoteket.. Skal jeg liksom ta de selv!?!? WHAAAAAT!!!!! Så jeg sendte bare meldig til Marion, og hun var så snill og tilby seg å sette de!! Som om jeg hadde gjort det selv!! Dumme legen!!!
Fikk regning på prøvene i Belgia i dag og, 1860.........EURO!!!!! Sykt!!!!!
Også hadde jeg visst litt høye kortisol verdier... Vet ikke hva kortisol er heller jeg... :( Men må visst ta noen flere prøver for å sjekke det næremere, så jeg jeg må bestille time på Aker. Fikk med sånn blodprøveskjema. Og den type prøve tar de bare på tirsdager, mellom 18.45 og 19.15.. Sært... men men.. Lurer på hvor mye det koster! Hittil har utredningen kostet ca 22 000!!!!! Så det kommer sikkert til å koste mer enn 25 000!!! Så det her bør virke!! Er så klar for å bli frisk!!! Er så klar at det faktisk gjør vondt i magen av å tenke på det..... Det er jo faktisk en mulighet for at jeg ikke blir frisk!

Var hos tannlegen i går... Skummelt!! Og takket være en dum lege når jeg var liten som ga meg feil medisin, så har jeg dårlig emalje på noen tenner. Så nå må jeg rotfylle den ene... :( Billig det der... Og mens halve trynet var bedøvd i går, så klarte jeg selvfølgelig å bite meg skikkelig i leppa!!! Trodde det skulle gå bra å spise litt... men nei.. så har litt verandaleppe gitt!

Ellers så har vi snakket med to oppdrettere, så skal hilse på noen border terriere snart! Finne ut om det faktisk er sånn hund vi vil ha!! :D

Ha en fin helg!! :D

2 kommentarer:

  1. Stol aldri på tannleger... :P Det har jeg lært meg.
    Folat tok jeg når jeg var gravid... Hihi. Er noe B-vitaminting tror jeg, jeg tok det ihvertfall for at Markus ikke skulle få ryggmargsbrokk. Kan du ikke sette sprøyter selv? :P Kanskje legen tror at alle ungdommer nå til dags er sprøytenarkomane, så de ordner det selv. Tihi...
    Krysser fingrene for at du får allrighte svar på prøvene da, slik at du slipper å bruke masse penger på ingenting. (Også får du betale regningen når euroen er lav.)
    god helg

    SvarSlett
  2. De må settes av helsepersonell.. :) Fy fader så tjukke de var!! Hentet de i dag!!! :/ Kommer til å besvime jeg...

    SvarSlett