tirsdag 20. oktober 2009

Frustrert...

Jess, da har jeg fått noen flere prøvesvar... Og er nå litt lei meg egentlig....
Kostholdet må endres.... Dramatisk!!! Ikke noe mer: egg, all melk, sukker, gjær, hvete, spelt, gluten, mandler, og asparges... pluss et par andre ting..
Hviis man tenker godt etter så utelukker det det meste!!!! Ikke noe mer alcohol...ikke spagetti, eller ketchup... eller noe som inneholder noe av det jeg ikke kan spise!!!!!! :(

Det er visst noe rart med magen min, masse streptokokker og sånn der... så skal fikse det med antibiotika, og så probiotika(?)... over noen måneder, hvor formen kommer til å bli verre... :(

Var noe mer greier og, men ble litt mye å tenke på, så tar alt sammen senere.. dritt..
Men egentlig så er jeg jo heldig, ting kunne vært myyyyyyye verre!!!!!
Og forhåpentligvis finnes det gode erstatninger for mye av det...

Men synes ikke det her var noe gøy...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar