onsdag 14. oktober 2009

Fortsatt syk..

Nå er det snart en uke siden jeg slutta på penicillin, men mandlene min er fortsatt stygge, og jeg hoster og er tett i nesa!! Kjiiiipt!!!
Og oppgaven skriver ikke seg selv heller!! Det er nesten enda kjipere!! Men siste oppgaven er snart ferdig, hvertfall førsteutkastet! Så er det bare å gå gjennom til den er bra! :D
I går var jeg jo på aker, og andre runden gikk også bra.. :) Første gangen stakk de i høyre armen, fordi det er den som pleier å være bra.. Og da prøvde de det på kvelden og, men den ville ikke mer... :( Så de måtte ta fra venstre og! Så nå har jeg to stikk i høyre og ett i venstre, med blåmerker rundt såklart!! Blir fint å reise i bursdagen til bestefaren til Roger på lørdag... :)

I morgen har pappa bursdag, så har fikset kort og gave i dag!! :) Laget kortet selv! :) Ble veldig bra! :) Så i morgen blir det bursdagmiddag og kaker, med mamma,pappa, Hanne, Kristian, Anne, Hedda, Roger og meg!
Og i dag er det bare to uker til jeg har bursdag og! :D

Tuddelu!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar