tirsdag 13. oktober 2009

Vente...vente.. vente..

Vært en runde på Aker i dag, så sitter bare å venter på å dra dit en gang til! Gøy.. Var kø innover i dag, men når man skal være i byen mellom 0730 og 0900 så må man jo bare regne med det! Også var det så klart ventetid på sykehuset og! Men pappa var så snille og kjøre meg, så jeg fikk slappet av.. Er visst viktig før de prøvene..
Satser på at det ikke er like mange som skal ta prøver i kveld, må være der 1745 igjen. Så skal kjøre selv, men Roger skal være med som støtte! :D

Mens jeg venter gjør jeg oppgave.. som jeg ikke helt vet om jeg gjør riktig.. :) Men det finner jeg vel ut.. :) Skal leveres på søndag, men tror jeg blir ferdig i morgen, så har litt tid til å kontrollere! :D
I stad leverte jeg diktanalysen.. Spent, men tror den blir godkjent! Sååå dårlig kan den vel ikke være.. tror jeg! :p

Kommer til å se veldig bra ut etter to blodprøver i dag... Hmm, men så mange sprøyter jeg tar om dagen så blir jeg sikkert snart avhengig! :P Skal til Marion til helga og ta ny B12.. :)
Vet ikke helt når jeg får svar på prøvene fra i dag, men skal dit neste tirsdag, 20 oktober.. De ringte akkurat og utsatte det en dag.

Ha en forstatt fin tirsdag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar