tirsdag 27. oktober 2009

Utfordring..

Anette ga meg den utfordringen her:
1. Skriv 10 ting om deg selv
2. Legg ut et bilde som er av dine beste minner og fortell om det.
3: Legg ut ett bilde du ikke liker og ett du liker.
4: Så utfordrer du 5 til =)
----------------------------------

1
-Jeg har bursdag i morgen! :D
-Jeg bor på jessheim...
-....sammen med verdens beste samboer, Roger!! :D
-Jeg studerer på blindern, lektorprogrammet!
- jeg er syk, ME.
-Jeg har studert tegnspråk!
-jeg og Roger skal forhåpentligvis kjøpe oss hund til våren!
-jeg har verdens kjipeste kosthold om dagen, takket være ME
-jeg blir snart filletante! :)
-jeg har verdens beste familie!!

2




















Klarte ikke velge mellom de her!! :D En utrolig bra tur med verdens beste samboer! :D Og en av mange turer på ski/brett!! Elsker deg!!!

3:

















Liker det bilde her!! :D Meg og lillesøstern!! :)




















Liker ikke den fuglen her.....

4:

Har ikke fem stk som har blogg...



Gleder meg til i morgen!! :D Happy birthday to me!!!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar