tirsdag 6. oktober 2009

Oppgaver...

Oppgaver oppgaver oppgaver.....
Midt oppe i utredning, medisiner, nye prøver og halsbetennelse!!!
Sliten.. veldig sliten! Men prøver å la være! Klarer det av og til, men er ikke lett.. Av og til så blir det nesten litt mye å finne på noe en gang i uka.. Det er faktisk litt kjedeligere enn man kanskje skulle tro... jeg blir faktisk litt trist til tider, føler liksom at jeg går glipp av aaaalt!!!! Skolen går jo rett til helvete... Og det er like gøy hver gang å si ...nei, jeg orker ikke... når jeg blir bedt i bursdag og sånn!! Akkurat nå håper jeg at jeg orker å feire min egen!! Og dårligere samboer må du lete lenge etter...
Ja, alt kunne vært sinnsykt mye verre! Og jeg er veldig veldig veldig glad for alt jeg har!! Men alt kunne vært sinnsykt mye bedre og!! Siden jeg ble syk for 4 1/2 år siden har jeg bare blitt verre.. Og til tross for 25 000 som snart er brukt og som jeg snart finner ut om har vært noe vits, så er det ikke sikkert jeg blir frisk heller!!! GREAT!!!!!!!
Tror egentlig ikke de fleste vet hvor syk og sliten jeg egentlig er... Tror jeg er ganske god på skjule det...

1 kommentar:

  1. Du er veldig god til å skjule det også! Tror ikke det er mange som vet omfanget av ME...

    SvarSlett