fredag 23. oktober 2009

Freddan...

Jepp, i gang med nytt kosthold.... Og det er kjiiiiipt!!!!!! Sulten hele tiden og maten er ofte vond... Jippi!!! Ikke noe gøy for et matvrak som meg!! Nå er det best at jeg blir både frisk, sunn og tynn!! Faktisk gått ned allerede... Men orker ikke spise så mye av den vonde maten, så kanskje ikke så rart..
Men jeg har verdens snilleste, søteste, beste samboer!!! Så det hjelper masse at han er så positiv og snill! :D Verdens beste Roger!!! :D Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten..

Men i går var mamma, pappa og jeg i Oslo. Først spiste vi, og så så vi Jesus Christ Superstar på Det Norske Teateret! Det var så bra!!! :D Mye av grunnen til at vi dro var for å se Kristine!! :D Var så gøy! :D
Men når vi hadde tatt toget hjem til Kløfta, og skulle bare kjøre fra stasjonen og hjem, så var det såklart noen som hadde prøvd å bryte seg inn i bilen!!!!!!!!!!!! Håndtaket var bendt/brekt av, og lå heltødelagt på bakken, og døra er jo da også ødelagt!!! 8000- 10 000 kommer det på!!! Blir så forbanna!!!! Det er så mye dumme folk!! Trodde de at de skulle komme seg inn i bilen på den måten!? Og hvorfor i alle dager gidder noen å bryte seg inn i den bilen!!? Veldig glad i den, men den er jo en gammel stakkarslig bil....

I kveld skal jeg få ny B12 sprøyte... Gruer meg litt i dag, var vondt forrige gang, sprendte skikkeig! Fy Marion!! :)
Og i morgen skal vi hilse på Norwich Terriere! :D

Hejdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar