torsdag 8. oktober 2009

Sprøyter..

I går fikk jeg første B12 sprøyte!!! Gruet meg så sinnsykt...
Men det gjorde faktisk ikke vondt i det hele tatt, mye verre å ta blodprøve, og det gjør jeg jo hele tiden! Skal til Marion neste uke å få ny sprøyte! Snille Marion! :)
Vi gjorde en helaften av det i går, spiste pizza og skravlet! :) Marius, Anette og Markus kom også! :D Ikke verst, bare fordi jeg må ta sprøyter! :)

I dag er det bryllup, for mamman til Roger! :) Blir kos! Nystrøket kjole og skjorte! Som matcher såklart! ;)
På lørdag skal vi til oppdretter!! Jippi!! Aldri hilst på en border terrier før, så det blir spennende. Håper ikke vi ombestemmer oss! De har for tiden ingen valper, men tre voksne tisper. :) Heldigvis for oss, så skal de ha valper til våren..forhapentligvis! Bare spare litt penger først :)

I morgen er siste dag på penicillin, så håper jeg blir frisk nå.. Er mye bedre i halsen, men den er fortsatt litt hoven og gul.. Og hoster en del fortsatt..

Ha en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar