fredag 30. oktober 2009

Bursdag!!!

Jeg hadde en kjempebra bursdag!!! :D Roger overrasket meg med at han hadde tatt ut litt avspassering, så han kunne være sammen med meg hele dagen!!!!! :D Søte Roger!!! :D Også fikk jeg kjempefint kjede og øredobber!!! :D

Verdens beste samboer!! :D Blomster fikk jeg og!! Søstern var også på en tur! Fikk masse penger av søstern!!! :D De går rett til hundesparing!! På kvelden var jeg og Roger og spiste god middag!!! Veldig god middag!!! :D Men jeg var ikke like flink med dietten da... Måtte spise bare litt is til dessert!!! Har vært så flink helt siden dag 1 med diett, så jeg måtte bare!! Håper ikke det har ødelagt så mye hvertfall! ;)
I går, torsdag, kom mamma, pappa, Hanna, Kristian, Anne og Hedda!! :) Jeg lagde brownie og muffins og fikk ikke spise noe selv.... DET gidder jeg ikke en gang til!! Ikke gøy!!! Men snille mamman hadde laget STORT fruktfat til meg!! Masse god frukt! Verdens beste mamma! :)
Har hatt to veldig koselig feiringer så langt!! :D Roger hadde til og med tatt fri i går, så han hjalp meg med alt som skulle fikses! Verdens beste Roger!! :D

I dag skal jeg få B12 sprøyte nr fire. Ikke så gøy... Men men.. Det går bra! :) Også skal jeg bare kose meg med Roger i kveld! Og i morgen kommer Line, Siri og Camilla på besøk! :D Og forhåpentligvis Sara og Kalua! :D

Håper alle får en fin helg!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar