mandag 2. november 2009

Det snør det snør...

....masse!!! Så i dag er det bare slaps ute!! Kjipt! Når det først skal snø så kan det være kaldt nok til at det legger seg!

Den helga her har gått FORT!!! På fredag endte vi opp i lillestrøm, hvor vi først spiste på big horn med Gina, Heidi, Anne Marit, Sondre og Maren. Så gikk vi hjem til Sondre og Anne Marit, hvor det var ost og vin....ikke til meg da men, jeg spiste frukt! Blir så sunn av det dumme kostholdet her!!!! Er sååååå lei!!! Merker heller ingen forskjell enda!! Men det tar vel litt tid.. Innbiller meg at jeg merker litt forskjell etter at jeg begynte med B12..
Den største forskjellen er søvn! Har fått et ordentlig søvnmønster, og det hjelper, for nå sover jeg stort sett hele natta!!
Nå i helga ble det sent både på fredag og lørdag, på lørdag fikk jeg besøk av Siri, Camilla og Line, og de to søte dvergdachsene Kalua og Sirkus!! :D Etter de hadde dratt ble jeg og Roger sittende og se på Grey's til klokka fire... :/ Hihi!
Så når jeg skulle sove i går, så tok det laaang tid før jeg fikk sove.

Nå er jeg jo også skikkelig forkjøla!!! Hoster og er sinnsykt tett i nesa!!! Kjipt! Men har ikke svineinfluensa, for har ingen andre symptomer...har ikke feber engang.
Passer ganske dårlig å være så forkjøla nå, for det er snart eksamen og jeg får jo nesten ikke lest, for når jeg prøver å få inn informasjon så blir det blokkert av snørr før det kommer inn i hjernen, eller jeg sovner!!!! Perfekt å lese!! Men men, det får gå som det går!! Gjør mitt beste og mer får jeg ikke gjort!! Ikke sikkert jeg får tatt eksamen i det hele tatt!! Skal begynne på behandling etter 23 nov, og da er det mulig jeg blir skikkelig dårlig!!! Før jeg blir bedre igjen... Og det er jo midt i eksamensperioden!!

Back to the books!!!
Tuddelu!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar