tirsdag 10. november 2009

Hund!.... og skole...

Nå har vi kjøpt inn to bur og masse stæsj!! Så nå er vi klare!! :) Var en tur på ikea, der har de jo masse billig greier, blant annet hundeseng som passer inn i buret! :)
Er leeenge til hunden kommer, men ikke så lenge til den blir laget! ;) Rett etter nyttår! :)
Så på mandag skal vi til oppdretteren igjen! Og forhåpentligvis får vi bekreftet at vi får hund fra de! :)
De er så søte!! :D www.kennel-windline.com Begynner å glede oss masse!! :D
Ellers så har jeg levert det siste utkastet av en av oppgavene, men vet jo at den blir godkjent, for fikk masse skryt! :) Så fikset litt på den bare :) Nå mangler bare eksamen!!! 25 nov, og 1 og 16 des!! Uff... Redd det kommer til å gå litt dårlig! Er ganske sliten om dagen, men merker det liksom ikke før jeg gjør noe... Særlig når jeg må konsentrere meg over lengre tid! Veldig fint med tanke på eksamenslesing! Lettere å være sosial, for da kan jeg bare sitte rolig å slappe av uten å tenke noe særlig :) Verre når man må pugge komplisert analyse av setninger, eller tolkning av romaner!
Ha en fin tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar