torsdag 5. november 2009

Har ikke tid til å være syk....

Var hos legen i dag og fikk hostesaft, så jeg kanskje kan få sovet litt!!! Som om det ikke er slitsomt nok å ha ME! Bare hoster og hoster... :/ Ikke lett å få sove!! Våkner hver gang kjeg hoster og bruker minst en halvtime på å sovne igjen, og da begynner jeg å hoste igjen!!! Kjipt... Men nå får jeg forhåpentligvis sove litt!!

Etter legen var jeg en tur hos Anette og Markus! Koselig som alltid!! :D Kjekt med venner som også bare sitter hjemme! :)
Jeg og Roger skulle egentlig en tur på Ikea i dag, men jeg må være sjåfør for mamma, for hun og tante skal ta toget til hytta.. Så ikea blir en annen dag! :)

Ikke lett å få gjort noe skole heller om dagen, men men... Alle oppgavene mine ble godkjent, så er bare å lese lese lese lese til eksamen... :( Satser på at styrtlesing funker i år og!! :) På lørdag blir det fest!! :) Så best at forkjølelsen blir borte snart! :)

So long!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar