tirsdag 3. november 2009

SYYYYYYYK!!!!!!! OG LEI!!!

Host host host host host!!! Det er det jeg gjør om natta!!! Veldig gøy og nesten ikke slitsomt!!! Også sover jeg så godt!!! Blæ!!!!
Og masse masse snørr!!!
Sørpe tett!!!!!

Men i dag skal vi titte på norfolk terrier!!! :D Og der har de valper og!!!! Jippi!!!! Gleder meg! Ganske sikker på at Roger synes de blir for små men, de er sååå søte!! Hanne skal også være med! Det her er bare på Råholt så slipper å dra så langt.

Har fått svar på to oppgaver!! Begge var godkjent!! Den hvor jeg skulle analysere setninger, og den om Usa og immigrasjon! Mangler bare dikttolkninga. Så er jeg klar for eksamen!! :/

Bankkortet mitt ble skimmet for noen uker siden, og for snart to uker siden sperret jeg det og bestilte nytt, men det kom aldri. Så jeg ringte banken forrige uke, og de skjønte ingenting og konkluderte med at det hadde blitt borte, men at jeg skulle se ann et par dager, kanskje det bare var forsinka... Men neida, så i går ringte jeg de på nytt og sperret kortet jeg aldri har fått, og bestilte enda ett!!!! Tungvint!!!!

Men må prøve å lese litt... :( Det betyr lese bittelitt for å sovne på boka...

Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar