mandag 23. november 2009

Sliiiiitsom uke!!!

Puh, det her blir slitsomt!!!
I morgen skal jeg være hos legen kl 11!! Så tar jo sikkert det fort et par timer, med reise og venting!! Så må jeg hjem og lese, frem til tirsdag kveld! Eksamen på onsdag!!!! :/ Så må jeg hjem å lese!!! På torsdag er det vasking hos brodern. På fredag skal jeg til tannlegen....IGJEN!!! På lørdag skal jeg på hundeutstilling...se på hundene til oppdretteren!! På søndag må jeg lese!!! Frem til mandag kveld, og på tirsdag er det eksamen igjen!!!!!
Og oppi alt det her så har jeg ME!!! Dumme me, som gjør at jeg nesten ikke får lest!!! Lover alltid bra før eksamen!! :P Jaja!! Men jeg stresser hvertfall ikke, for det gjør ting 10000000 ganger verre!! Begynte å stresse litt forrige uke, og da tar MEen helt over, og bare ødelegger.. Får ikke sove om natta osv..alle symptomene blir verre! Men har blitt ganske flink til å 'skjerpe meg'! Såpass at jeg ikke gjør det stort verre hvertfall! Litt som hvis man fryser skikkelig, så ille at man rister, så hjelper det utrolig masse å slappe helt av, og tenke at det er varmt! Da roer kroppen seg og ting blir bedre! Akkurat det jeg må gjøre når jeg merker at kroppen blir verre, da er det time-out i kroppen og hodet, og jeg prøver å slappe av, og roe helt ned..! og det hjelper faktisk.. Det resulterer i mindre lesing, men mindre stress og jeg blir ikke like sliten, så jeg får med meg mer av det jeg leser!
Også har jeg verdens beste pappa!! :D Han har sagt han kan være sjåfør for meg!! :D Kjøre meg til legen og kjøre meg til eksamen = mye mindre stress, og mye mer avslapping!! :) Beste pappa!! :D

Men nå er det litt avslapping, før litt mer lesing!
Tuddelu!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar