mandag 16. november 2009

Eksamen!

Nærmer seg litt for fort. og jeg kommer til å stryke!!! :D Jippi!!!! Men det er bra! For da får jeg lov til å gjøre det her på nytt!! :)

Blææææ!!!! Men men!! Jeg har alltid klart å dytte inn mye kunnskap på kort tid før, så jeg kan jo ha flaks!! Kanskje jeg får superkrefter å orker å lese masse frem til 16 des!! :P Har to eksamener før det og!! Og den første er neste onsdag!!! Hehe!! Og oppi all eksamen, så må jeg til legen, og tannlegen, og passe på kroppen! Ikke lett å konsentrere seg!! Det er jo til og med en av symptomene på ME, dårlig konsentrasjon og dårlig hukommelse!! Får mer prøvesvar neste uke! Spent!! og rett etterpå er det eksamen... Blæ!!!

Og det KJIPE kostholdet jeg holder på med om dagen hjelper ingenting!!! Så blir bare frustrert, dritt lei og sulten!!!!

Men i dag skal vi til oppdretter!!! :D

Back to the books!!
Tuddelu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar