tirsdag 17. november 2009

JAAA!!! :D

Nå er jeg helt utslitt, sinnsykt trøtt, litt vondt, og stressa for eksamen!! MEN, i går var vi hos Kennel Windline igjen! Nok en veldig hyggelig kveld der, var der i fire timer! :) Og vi får valp derfra!!! :D Ja!!!! Søteste lille hunden!! :) Gleder meg masse!!! Og den blir lagd neste uke!! :D Så satser på at alt går som det skal, for da får vi hund i mars!!! :D Det er ikke lenge til! :) Moren er rød og faren er mørk, brindle, så vi håper det blir en rød brindle på oss! :D Sånn som den på bilde! :) Det er en av valpene kennel windline har hatt tidligere! :) Og de bor jo på Algarheim, så vi kan hilse på valpene masse mens de vokser seg store nok! :) Roger har mest lyst på hannhund, og jeg klarer ikke bestemme meg! :) Så vi lar oppdretter finne en hund som passer oss! Hvis det blir en hannhund, så har Roger allerede bestemt navn; Cantona!! :) Så nå er det bare å spare opp litt mer penger! :) Har kjøpt inn endel, men mangler; matskåler, klotang, kammer, refleksvest, sele, pluss et halsbånd og leiebånd til. :)

Og i dag skal jeg hilse på Markus!! :) Roger ble onkel for to uker side, og jeg har fortsatt ikke vært der! :( Så jeg gleder meg! :D

Back to the books! :)
Hejdå

2 kommentarer:

  1. Dere får ønske dere hundeting til jul da vettu.... ;)

    SvarSlett
  2. Ønsker meg penger! ;) Søstern ga meg penger til bursdagen min for første gang, tror jeg. :) For hun gleder seg sånn til vi skal ha hund! :)

    SvarSlett