fredag 6. november 2009

Morfin!!

Cosylan, som det er morfin i, var redningen!! Sov faktisk litt i natt!! :D Hostet ikke på langt når så mye i går!!! :D Jippi!!
Kanskje ikke så rart når det bedøver hostesenteret i hjernen! :D Kanskje det er det jeg må drikke på lørdag?? :P Får jo ikke drukket noe som helst! Henriette, som har like kjipt kosthold som meg, sier jeg kan drikke gin! Så da må jeg lære å like det da!! For det er vondt!!! Men men.. Jeg SKAL kose meg med litt alkohol i morgen, så da får det vel bare bli gin da! :) Skal en tur på polet og høre med de, kanskje de har noe rare greier der jeg kan drikke!! Savner Frosten min jeg!!

Fikk nytt visa kort i dag da!!! Over to uker siden jeg bestilte nytt... Sånn går det når noen roter bort det som er på vei, og jeg må bestille enda et nytt!!!

Gleder meg til i morgen!!! :D Håper det blir bra! :D
Og lykke til til Anette og Marius, for i morgen er det navnefest for søte lille Markus!! :) Kos dere!! :D

Hejdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar