fredag 13. november 2009

Tannlegen

Jepp, da sitter jeg her uten følelse i halve ansiktet!!! Festlig.... eller noe... Gruer meg litt til bedøvelsen går ut i dag!! Tanna er jo så og si misbrukt... så er jo nødt til å gjøre litt vondt!! 4000 betalte jeg i dag!! Det er for hele rotfyllinga, men alikevel!!!! Skal prøve å få noe av det dekket, er tross alt ikke min feil at tennene er sånn!! Fikk noe rar medisin av en lege når jeg var liten... Som synes det var gøy å ødelegge emaljen min!!! Jippi!!! Så burde faktisk fått det dekket!! Liker ikke tannlegen!! Men det siste halvåret har det blitt bedre, for har jo ikke hatt noe valg! :P Har vært hos en veldig snill tannlege, noe som hjelper masse!! Og takk gud for bedøvelse!!! Rotfylling er ikke godt, og for å sjekke om bedøvelsen funket så pirket han på nervene, og fy f... så vondt!!! Og de stikker lange nåler helt ned i rota på tanna for å få ut nervene! Sykt!!!

Men nå er det helg! Selvom det ikke har så mye å si for meg! :) Men Roger har fri, og det er kos!! :) Gleder meg til i kveld! Da skal vi på kino!! 2012!! Også skal vi prøve å lage pizza jeg kan spise!!!! Spent!! :D

Ha en fin fredag!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar