onsdag 2. desember 2009

Eksamen!!

Nå her det skjedd ganske mye i det siste!!

Hatt to eksamener, som jeg står på hvis jeg er heldig!! :) Har jo egentlig en til, men klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal prøve eller ikke, kan trekke meg frem til 00.00 i kveld! :) da blir det ikke stående som forsøk på eksamen... For jeg er litt usikker på om jeg klarer å få lest nok til å stå! Men men.. tror ikke jeg klarer å la være å prøve!!! Har noen timer på å bestemme meg!!

Norsk grammatikk gikk ikke så bra!! Litt usikker på om jeg analyserte setningen riktig....Treet ble fint det, men vet ikke om det er riktig!!! :p Svarte litt svada på spørsmålene, og burde holde til å stå hvertfall, så kommer det bare an på treet. Sånn her ser trærne ut:


















Jeg vet det er ett par feil her, fullt klar over det, men gadd ikke rette opp! :D
Så får vi se hvordan det går, får vel karakter om ikke så altfor lenge!!!

I går hadde jeg eksamen i amerikans litteratur!! Hehe, ble plankeoppgaven! Dikttolkning med vedlagte dikt, men men,... Når de gir sånne oppgaver, så må de jo regne med at noen tar den! :) Diktene var ganske vanskelig da, så det veide opp litt, men synes jeg fikk til en helt grei diktolkning på fire timer. Skulle sammenligne og kommentere to dikt av Emily Dickinson. Mamma fikk lese gjennom og synes jeg burde stå! :) Og siden mamma vet best så gjør jeg vel det da! ;)

Den siste er den vanskeligste....Amerikansk kulturkunnskap og masse å lese.. Men jeg kan jo faktisk endel av det fra før!!! Skal-skal ikke-skal- skal ikke... HMM!!!! Tror det blir eksamen!!! :D

Men nå er det taco!! :D


(Hvorfor viser klokka på bloggen mange timer for tidlig????)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar