tirsdag 15. desember 2009

JULEFERIE!! :(

Da tar jeg juleferie... Litt kjipt at jeg ikke klarte å fullføre, men står jeg på de to første så er det vel greit!! Etter at jeg bestemte meg for å stå over siste så har jeg bare sovet... Noe som sier litt om hvor sliten jeg er... Men synes ikke det er noe gøy å måtte gi opp... Skal være litt lei meg en dag til, siden eksamen er i morgen, og så skal jeg nyte!!! :D Det skjer jo faktisk ganske mye fremover. På torsdag skal vi til Marion og få sprøyte, og da lager vi likegodt litt mat, også kommer Anette & co! :) Og da skal vi kanskje ta med oss Millie hjem og passe henne i helga! :D På fredag er det fotballkamp i LSK hallen, mellom LSK allstars og A-laget. :) På lørdag skal vi til Kongsvinger, til bestefaren til Roger! Puhh... Kommer til å bli sliten! Men det er jo kos! :) Og neste tirsdag er det julebord med kompisene til Roger, og jentene får lov til å være med! :) Tror det blir gøy! :D Også mangler jeg tre halve julegaver! Vanskelig synes jeg...

Men nå skal jeg sove litt før jeg skal til legen!
Tuddelu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar