fredag 18. desember 2009

Besøk!

Den helga her har vi besøk av lille søte Millie! :) Den ene hunden til Marius og Anette! For de skal til Trondheim i helga, så da låner vi Millie! :D Millie er en søt liten dvergschnauzer! :) Det er helt utrolig hvor mye selskap det er i et sånt lite dyr!! :) Og hvertfall et kosedyr som Millie, som kommer bort og går ikke før det blir kos! Og hvis ikke så kryper hun under hånda de og sørger for at det blir det!

Da Roger dro på jobb i dag tidlig ble Millie tydligvis lei seg, og begynte såklart å pipe! Stakkars, skulle tro hun hadde blitt forlatt for alltid! Da var det ikke lett for meg å sove noe mer, så da var det bare å stå opp da! Og ut å lufte kosedyret! Og stakkars Millie er redd for alt! Så hvis hun ser noe røre på seg, selvom det trenger ikke det heller, da må det bjeffes! :P
Det var forresten ikke en veldig varm fornøyelse å gå ut i dag tidlig!! Tror det var nesten -15 grader her jeg! Og kald vind!! BRRRR!!!!! Men skal ikke klage, det her er bedre enn regn! Vil ha hvit jul!! :D

Vakkert! :D
Siden det ble så tidlig i dag så i må jeg sove litt! Må passe litt på sykdommen min! :P
Ha en flott fredag! :)

2 kommentarer:

  1. nååååw... Vovven min! Ser og høres ut som min lille Millie! <3 Hun er seg selv, kos dere masse.

    SvarSlett
  2. Er så kos med selskap! :) Nå har vi sovet litt på sofaen! :) Hun er så søt! :)

    SvarSlett