torsdag 10. desember 2009

Svineinfluensa!!

Jeg har egentlig vært ganske lei alt maset rundt influensaen... Men allikevel bestemte jeg meg for å ta vaksine, for selvom jeg ikke er i noen risikogruppe, noe jeg synes er litt rart, så kroppen min tar jo imot alt basilusker med åpne armer takket være alle streptokokkene!! Alle synes det er litt rart jeg ikke har fått tilbud om vaksine før, for sannsynligheten for at jeg får det er større enn for andre. Og mest sannsynlig så kommer jeg til å bli litt sykere og ha det lenger, og det gidder jeg ikke!! :)

Så på tirsdag tok jeg vaksina, og fikk vondt i armen utover kvelden, men merket ikke noe mer! Før dagen etter, da ble jeg skikkelig kvalm, og på kvelden fikk jeg feber og vondt i hodet! I dag er armen enda vondere, helt sinnsykt vondt! Formen er litt bedre, men er skikkelig uggen, og det har jeg ikke tid til!

Og i går var jeg jo hos Marion og fikk b12, som settes i rumpemuskelen! :) Og min høyre rumpeball liker virkelig ikke sprøyter, og rykker til! ;) Men venstre går helt fint! Så i går hadde jeg vondt i ventre arm og høyre rumpemuskel!! :D Haha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar