tirsdag 8. desember 2009

Verdens beste!!!

Jeg har verdens beste samboer!!!! :D
Uten tvil!!! Helt klart!!! :)
Det er ikke bare bare å bo sammen med meg og ME...!! Så det krever mye tålmodighet og forståelse fra Roger!! Noe han er helt utrolig god på! :) Skjønner ikke at han holder ut med meg jeg! Men er utrolig glad for at han gjøre det!! :D
Roger er på jobb hver dag, og han kommer hjem veldig sliten etter en dag i barnehagen! :) Er middagen ferdig når han kommer hjem? Nei, da lager han middag til meg som ligger rett ut på sofaen! Søteste!!! :D Jeg hjelper stort sett til med å lage middag, men orker jeg ikke, så går det helt fint! Da får jeg bare beskjed om å sett meg ned og se søt ut! :) Men jeg rydder og vasker leiligheten som takk! :)
Og han holder ut med meg de dagene jeg er supersliten og drittlei! Han får meg til og med i godt humør igjen!! :D Tror ikke det er noen som vet hvordan jeg har det så godt som Roger. De fleste er litt overrasket over hvor mye jeg egentlig orker, men 99 % av en uke tilbringer jeg jo hjemme, og prøver å lade opp så jeg orker å gjøre noe. Så den Heidi de fleste ser er ikke den som ligger rett ut på sofaen, og er sliten fra hun står opp! For jeg blir jo sliten av å sove og. Jeg tar meg veldig sammen når jeg er sammen med folk, så Roger er nesten den eneste som ser hvordan det er å være meg. Og enda så holder han ut!! :)
Et eksempel på hvor søt han er, det var bursdagen min i fjor. Da fikk jeg flott nytt kamera som jeg ønsket meg!! :) Men inne på kameraet så lå det en liten overraskelse:
VERDENS BESTE!!!! :D
Jeg er så heldig!!! :D
Elsker deg masse!!! :D Og tusen takk for at du er så utrolig snill og god mot meg! Og at du holder ut med syke meg!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar