tirsdag 22. desember 2009

En gåte!!

I dag tidlig dro Roger på jobb som vanlig, og jeg må sove bitte litt lenger... som vanlig!! Når jeg våknet, litt over ni, så hadde jeg fått mld, av Roger! :)
Her kommer en liten gåte: Vi bruker de til å lyse opp, men innholdet nå håper jeg vil få deg til å lyse opp! Let hvor de uspiselige pærene er, og se etter noe som ikke skal være der:) Elsker deg masse:) Kyss

Super trøtt og helt i tåka, så skjønte jo jeg ingenting... Det var en rare gåte, og skal jeg sende svar tilbake? WHAT? :) Så etter å ha gnidd meg i øynene to ganger, så skjønte jeg jo at den var rettet kun mot meg, og at jeg måtte lete! :)
Så jeg prøver å huske hvor vi har uspiselige pærer! Så jeg hopper opp på kjøkkenbenken! (Og det er ikke bare bare for en som har ME og hoppe rett etter man har stått opp!) Og så ser jeg oppi boksen der hvor de uspiselige pærene er, men der var det ingenting.... Joda, oppi lille eksen til lyspærene ligger det en lilla gave!! :D
Og oppi der?? :D

Øredobbene som hører til kjedet jeg fikk til bursdagen min!! :D
Jeg har uten tvil verdens beste kjæreste og samboer!!!! :D
Beste!!!! :D

1 kommentar: