torsdag 3. desember 2009

JUL!!!! :D Og HUND!!!

Hei hå nå er det jul igjen!!!! :D
Må bare lese litt til!! For jeg klarte jo ikke trekke meg!!! Hmm, spent på hvordan det går, men har heldigvis ganske god tid! Har ikke eksamen før 16! Mye å lese.. Hmmm...

Men jeg har da fått pynta litt til jul!!






Jeg hadde ikke noe julepynt fra før, så har kjøpt litt og fått litt av snille pappa!! :)




Så nå begynner det å bli ganske fint! :)







Se så fin nisse jeg har fått av pappa!!! :D









Jeg er kjempe glad i jula og gleder meg masse hvert år!! :D I år skal vi være hos farmor på julaften!!




Og den uka her har forhpentligvis hunden vår blitt laget og!!! :D To parringer, så det burde jo gå!! :D Så er bare å krysse fingrene for at det blir laget en liten hund som er perfekt for oss! :D


Det her er sånn stamtavla kommer til å se ut! :)












Så hvis alt gåt bra nå, så blir hunden født om to måneder. Og åtte uker senere får vi hund!!!


Nå har vi kjøpt så godt som alt vi trenger også!! :) Pluss litt til! ;)


Nå er det mat og så lesing!! Hadde vært litt deilig med ferie egentlig.. :P
Hejdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar