søndag 13. desember 2009

Juleferie???

Tror kanskje jeg bare må innse at jeg må ta juleferie nå?! Jeg har ingen sjans i verden til å få lest!! I går kveld var vi en tur hos Marius og Anette, og hodet mitt klarer ikke henge med på noenting.. Og når man egentlig ikke orker å være sosial med gode venner, så burde jeg kanskje bare slappe av litt fremover...og skjønne at det rett og slett er umulig å få lest og stått på eksamen! Synes det er skikkelig skikkelig kjipt!!! Blir rett og slett lei meg! Og istedenfor å bli enda mer psykisk og fysisk sliten er det kanskje greit å bite tenna sammen bestemme meg for at det her ikke går og at jeg bare må glemme det å slappe av!! Æsj...

Og en ting som gjør det verre er at ingen skjønner hvordan jeg har det.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar