onsdag 9. desember 2009

Skamklipt og vondt i armen!!

Det er resultatet av gårsdagen!
Jeg dro til frisøren på dagen, klar for å rette opp litt etter en stund med klipping på egen hånd!!!
Her er håret før:


Og her er det etter:




Ikke veldig fornøyd!! Alt bortsett fra panneluggen er jo egentlig greit!! Men den panneluggen er helt forferdelig!!!! BLÆÆÆ!!! Håper den har vokst ut i løpet av dagen!! :D Skal ikke skryte på meg å være fotogen heller... ;)

En annen ting jeg gjorde i går var å ta svineinfluensavaksine! Siden jeg mest sannsynlig blir litt sykere enn friske folk, og har det lengre, så tenkte det var like greit å ta vaksine. I dag har jeg faktisk skikkelig vondt i armen! Men det går vel over! :) Heldigvis ikke merket noen andre bivirkninger.. Er litt uggen i dag, men det kan jo være ME og!
I kveld skal jeg til Marion og få enda en sprøyte, B12. Sterkere enn jeg fikk sist, så satser på at det blir bra, for jeg merket at det hjalp sist! :D
Og i dag begynte jeg på behandling og! :) 3 av dagens 15 piller er tatt! :)

Hejdå

2 kommentarer:

  1. Synes du var fin jeg! :)
    Jeg er forresten blå i armen enda av den drittvaksina, er jo 4 uker siden jeg tok den nå... :s

    SvarSlett
  2. Tok litt ekstra stygge bilder!! :p Og klarer å fikse svaisen litt grei.. ! :) Har vondt i armen fortsatt jeg!!

    SvarSlett