torsdag 17. desember 2009

Positiv tenking!!!

Jeg har hørt at positiv tenking hjelper når man er litt negativ... Og det er jeg om dagen!! Eksamen gikk jo virkelig ikke bra... Og i magen min er det krig pga behandling, de gode bakteriene mot de onde!!! Og det kjennes ut som om det er de onde som vinner, hvis det ikke er sånn at med vondt skal vondt fordrives! For da vinner de gode til de grader!!! Gjør så vondt at jeg må sette meg ned av og til, bare kryper sammen i fosterstilling... Også er det over like fort som det begynte!
Jeg håper bare denne behandlinga hjelper!
Positiv tenking ja!!
Det er juleferie!!!
Det er endelig blitt litt snø og det er ordentlig vinter ute!!
Jeg har verdens beste kjæreste som passer best på syke meg!!!
Og masse masse mer!!!
Positiv tenking hjelper!!
Også har jeg kjøpt ny kjole!! For 22 er det julebord med kompisene til Roger, og da må man jo ha ny kjole!! And I love it!!!!! :D

Er veldig veldig fornøyd! :)

Og i dag skal jeg til Marion å få B12 igjen! Og B12 hjalp jo endel på formen sist, så jeg håper på et lite energiboost i jula!! For jeg vil stå på ski!! Målet er en halv dag i Hafjell! :D

Nå er vi også midt i julevask, fy fader så kjipt det er!!! Men blir bra! Får rydda litt i alt rotet! ;) Og det er det nok av her! :)

Hejdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar