lørdag 5. desember 2009

Helg!!

Det er helg og jeg er sliten..
I går hentet jeg og Roger søteste lille Hedda i barnehagen, for hun skulle sove hos tante og onkel!! :D Hun ble kjempeglad da vi kom! :) Så dro vi innom butikken og kjøpte peppekakedig, og pynt og dro hjem!
Vi lagde en hel kilo med pepperkakedeig, og Hedda spiste like pynt og deig som det vi lagde! :) Men hun hadde det veldig gøy hvertfall!! :) Også så vi på Nemo, som jeg tror ble den nye yndlingsfilmen! :)

Det var ikke bare bare å få en treåring full av sukker til å legge seg!! ;) Så etter masse hopping i senga, og litt mummitrollet så ble det natta, halv ti!
Det innebar jo også at hun sov lenge i dag, og Roger vekte oss kvart over ti! Da var det frokost og Nemo en gang til! :)
Og så reiste vi til farfar og Beste Solbjørg, min mamma og pappa, med pepperkaker, og så lagde snømann i hagen! :)

Nå sitter jeg hjemme alene, helt utslitt...! Men det hjelper veldig på humøret å ha sånne dager med Hedda! :) Kjempe søte lille jenta med fantasi og energi til tusen! :) Men nå er jeg jo utslitt! :)
Mens Roger er borte har jeg vært snill og lage kjede til han, som han lenge har hatt lyst på! :D Aldri laget sånn før, så er egentlig veldig fornøyd med resultatet! :D
Nå skal jeg snart sove litt snart, sove masse!!! :D Burde egentlig prøve å lese litt i morgen, men kjenner at det kan bli litt vanskelig!
Hejdå!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar