mandag 7. desember 2009

15 piller om dagen!!!

Var på apoteket med mamma på fredag og hentet medisiner for 2700 kr!!!! Og da manglet det for 1200!!! SYKT!! For de hadde jo såklart ikke alt sammen.. Ikke greit å være så sær!!
Men det gjør det jo også litt vanskelig å begynne på den dumme behandlinga!! Klar for å bli ferdig og frisk!
Tenk om jeg ikke har ME, tenk om det er noe annet.....noe skummelt... Bekymrer meg faktisk litt for det.. Men da hadde de vel funnet det allerede!

Alle pillene jeg skal ta blir tilsammen 15 om dagen!! Litt sinnsykt! Har brukt dagen på å sette opp et skjema, og prøve å finne ut av pille-kabalen! Og prøvd å ringe til Lillestrøm Helseklinikk å høre hva jeg skal gjøre med det de ikke hadde. De manglet probiotikane jeg skal ta, men jeg fikk erstatning for de, men det er samme pillene.. Og jeg skulle egentlig ta den ene de ikke hadde til frokost og den andre til kvelden. Og jeg vet jo ikke om jeg kan ta den ene erstatningen jeg fikk for begge to så ofte... Og om det får samme effekt!!! Men jeg får jo ikke tak i de!!! Når det er så dyrt så synes jeg det burde gå an å komme i kontakt med de!! Her er mitt lille lager av medisin.. Men som sagt så mangler det litt og! Fikk heller ikke tak i en som heter TMD, som kan fjerne tungmetaller fra kroppen.



Bare prøvd å ordne og fikse behandlinggreier i dag, så har ikke fått lest noe som helst, enda hvertfall! Greit klar for juleferie nå!

Må bare få lest i litt over en uke til!! BLÆÆÆÆ!!! Jeg skal krysse alt jeg har for en bra oppgave, for kommer meg ikke gjennom alt pensum! Men tror jeg kan endel om USA, så håper det stemmer!!

Nå må jeg slappe av litt før jeg henter Roger på jobb, for han har beinhinnebetennelse han stakkars!
Shalabais!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar