tirsdag 22. september 2009

Uuuuæææææhhh!!!

Gruer meg til i morgen!! Ny runde med tolv glass med blod!!! :/

De må sikkert ta fra begge armene da og! Og jeg kommer sikkert til å besvime!!

Men gruer meg enda mer til runde tre med utredning!!! Avføring- og spyttprøver! Og alt må samles på glass hjemme!!! :( Uff, det gruer jeg meg faktisk skikkelig til!! Og det verste er at jeg må betale masse penger for det!!!! :( Kjiiiiiipt!!! Synes virkelig det greiene her må funke!!!

På kvelden i morgen er det smykkeparty!! :) Arrangert av Christine! :) Håper på å finne en fin veske! :) trenger en svart, med masse plass!


Er så godt som ferdig med oppgaven nå, mangler bare litt finpuss! :D 1 down, 2 to go!!! :) Håper de andre går like greit! Tror det blir dikttolkning, og analysering og kommentering av setninger! Den siste er sååååå kjedelig... Trodde vi hadde lært analyse av setninger jeg!! men neida, nå er det 1000 ganger så mye som skal analyseres, og ikke nok med det, man må kommentere alt sammen over 5 sider og! Puh! Men, er akkurat sånn oppgave man får på eksamen så, er veldig nyttig om ikke annet! :) Hjelper litt. :)


Midt oppi all oppgaveskriving gjør jeg alt annet!!! Og leke med bilder er en ting! :D Her er resultatet av kjedsomhet fra en stund tilbake:
Veldig fint! :P
Gleder meg til å bli ferdig med de dumme oppgavene! :) 18 oktober leveres den siste, og forhåpentligvis slipper jeg å gjøre de på nytt!! DET er kjedelig det!!
Når de er ferdig er det bare å begynne å lese til eksamen! JIPPI!!! Hmm... Eller ikke.. Er ferdig ganske sent i år og! 16 desember! Pleier å ha hatt ferie en uke allerede da jeg! :) Også krysser jeg fingrene for at jeg står på alle, og gjerne får litt bedre enn E såklart! :)
Da er det tilbake til oppgaveskriving! :)
Tuddelu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar