mandag 14. september 2009

Time til utredning!!!

JIPPI!!!


Endelig fått time!!!! Ved Lillestrøm Helseklinikk! Først er det bare en konsultasjon hos en lege, på torsdag 17. sept., for å kartlegge mine symptomer. Neste uke skal jeg dit å ta blodprøver! Så sendes de til Belgia, og forhåpentligvis finner de noe fornuftig, som kan gjøre meg frisk!! :D JIPPI!!! Hvis det her ikke funker så er det mye penger ut av vinduet!!





I helga har vi vært på hyttetur! Kjempekos! Bortsett fra at jeg er så potte tett forkjøla at jeg nesten må puste med ørene snart!!!!


Hytta ligger i Tuddal,og til hørte onkelen til Gina.. Men nå er den solgt, vi var de som fikk vært der. På lørdag gikk de andre, Gina, Heidi, Caroline, Anne Marit, Sondre og Karsten opp på Gaustadtoppen, mens jeg og Roger bare gikk en liten tur rundt ved hytta, men var flott utsikt der og! :)

Kvelden gikk med til å synge singstar! :D Kjempekoselig tur! :D

I dag blir Anne Maren 25 år! Og det skal såklart feires! :D

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar