søndag 30. januar 2011

Søkeord som er brukt for å komme til bloggen min

Jeg har sett litt på hva folk søker på for å finne bloggen min, og her kommer noen

- heidis fantastiske bloggIkke verst at noen faktisk har søkt på bloggen min!

- immunothione
Medisin som gjør at man tisser signalgult, som visstnok skal hjelpe på immunforsvaret
- myalgisk encefalopati
Morsomste sykdommen!!
- positiv tenking
Viktig viktig!!!
- bryllupsfest
Ja, det har jeg vært med på.. Men om man finner noe spennende om det her.. Nei.

- anfall nummen ufrivillige rykninger voksen 
Lykke til!

- asosial
Noen man blir av ME?

- cairn terrier picture with mange
Tror det ligger ett bilde her inne ja.

- frysninger nattesvette oppblåst mage vekttap
Gå til legen?!

- heidi's fantastiske blogg
Riktig igjen! :)

Morsomt med sånn statistikk! ;)

2 kommentarer:

  1. Hahah, priceless.. Det er godt at rare greier gir deg små gleder i hverdagen da :)

    SvarSlett
  2. Tar alle de små gleden jeg kan få ;) skjer ikke så mye spennende!

    SvarSlett