mandag 3. januar 2011

Mitt 2010!

Takket være M.E, så har jeg ganske dårlig hukommelse! Jeg hadde egentlig tenkt å lage månedsoppsummering, men det blir bare vanskelig. Så jeg tar med det viktigste som skjedde i 2010 :)
  •  Formen begynte å bli bedre
  • Vi planla å kjøpe oss hund, og i april hentet vi nydligste lille Ask!
  • I juni var vi en liten tur på Sørlandet og besøkte Stian og Kathrine
  • I juli var det nok ett poolparty. Ingen bilder som egner seg for internett!
  • I juli var vi også i bryllup til Stein og Bettina. Og da var vi sååå pene!
  • I august var det bryllupsfest for Marius og Anette, som giftet seg i Madrid i juni.
  • I august begynte jeg på grunnskolelærer på HiO
  • I september var det hyttetur med Marius og Anette på hytta
  • I oktober ble jeg 25 (!!) år
  • <3 11.12.10 <3 Forlovet med verdens beste!!! Lykke!!! Fikk ring til og med! Ikke akkurat den på bilde, men nesten :)
(Bildet er lånt av Bjørklund)
  • 16 desember flyttet vi inn i ny fin fin leilighet!! :D




Sånn det var året mitt, ble jo nesten noe på hver måned til og med! :) Ikke verst! Håper ikke her glemt noe! 2010 har vært ett veldig bra år! :) Så håper 2011 blir hvertfall like bra! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar