søndag 14. november 2010

JUST SO DIZZY!!

Er sliten.. Altfor mye å gjøre om dagen! På fredag leverte jeg en fagartikkel om språk og læring, på nynorsk, så jeg bestemte meg for å ta litt pause i helga! :) Så hør her....!! Jeg har vært sosial både i går og i dag!! :D
I går koste jeg med verdens beste tantebarn!! :D Nydligste!! :D  Så reiste vi rett til mamman til Roger, så rett til Tim og Christine for å se på fine huset! :D Det er sååå fint der! :D

Og i dag har Ask blitt trimmet, og så har vi spist god middag hos Stein og Bettina, og kost med søte lille Neo! :D BRA HELG!!

Forrige helg feiret jeg jo bursdagen min!! Fikk tøff t-skjorte blant annet!! :D Passer perfekt til M.E- Heidi!! ;) Også var det skumparty ute! FLAUT!

Den skal på i morgen, mens jeg ligger på sofaen og gjør oppgaveR!! Gleder meg sinnsykt til ferie for å si det sånn..! Hvis noen kjeder seg og er gode i matte, LET ME KNOW!!! Femtallsystem?? I need help!!

Sov godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar