tirsdag 16. august 2011

Utslitt

Jeg er så sliten, og så ufattelig lei.  Alt er slitsomt, det er et ork å stå opp, et ork å spise, et ork å kle på meg. Så det er helt håpløst å få lest til eksamen.

Jeg er så sliten av å være syk, helt utslitt. Jeg har alltid vært helt sikker på at jeg kommer til å bli frisk, men jeg sliter litt med å tro det om dagen. Hele veien så har jeg vært sikker på at alt ordner seg på et vis,  og det har det alltid gjort. Takket være verdens beste samboer og min fantastiske familie. Men ingenting hjelper og jeg føler at jeg går glipp av mitt eget liv, jeg sover det bort. Og den tiden jeg er våken, så fungerer jeg bare halvveis.

Alt føles helt håpløst, og på grunn av sykdommen så kommer det foreløpig ingen penger inn på konto før i januar. Når alle regninger er betalt så har jeg minus 600 kr. Jeg gir opp.

4 kommentarer:

  1. Så trist at du har en tøff periode :( Det er ofte tungt å holde troen når vi får så mye motgang. Håper ting blir litt lettere for deg snart!

    SvarSlett
  2. Takk! Så at du har fått nye medisiner, krysser fingrene for at de hjelper! :) Har nesten gitt opp LHK jeg..blir ikke bedre. Og ikke verre etter en periode med pille-fri..

    SvarSlett
  3. Takk:) Skjønner at du da vurderer å gi opp LHK, når du ikke føler at det gjør noen forskjell. Det er tross alt mye penger det er snakk om. Og når du da, som skrevet over her, ikke får penger før i januar, blir jo dette med pengene ekstra ille. Hvorfor får du ikke penger før egentlig? Er det sånn at du har sluttet å studere og dermed må vente et vist antall uker på NAV eller er det noe annet? Det er så forbanna med de økonomiske bekymringene oppå alt annet :/

    SvarSlett
  4. Skal egentlig få penger av lånekassa.. og får det etterhvert.. men fordi jeg er syk, så følger Ikke jeg normert studieprogresjon, noe de Ikke har fått med seg. Så får se hva som skjer. Penger må jeg jo ha hvertfall. Er så håpløst at alt skal være så vanskelig.

    SvarSlett