torsdag 26. mai 2011

No pain, no gain!

Jeg føler meg som en gammel dame om dagen. Jeg går rundt med en hånd på ryggen og halter meg fremover. Hoftene er vonde og jeg er utslitt og lei. Hele meg verker, og jeg er sliten, veldig sliten.
Jeg er snart ferdig med første eksamen, som er en mappeeksamen. 30 sider med morro! Kommer til å hjelpe endel å bli ferdig med eksamen, blir så sliten av det.
Tror jeg skal skaffe meg en sånn:
Bildet er googlet.

Det hadde faktisk vært skikkelig deilig av og til. Hver gang jeg er på et kjøpsenter så har jeg så lyst til å låne sånn bil, som man må være 18 år for å få låne!
Bildet er lånt fra Jessheim Storsenter

Helt genial!

1 kommentar:

  1. Du kan jo søke kommunen om hjelpemidler. Kanskje du får en sånn moped med hus som du kan kjøre rundt med og tute på alle de frekke ungdommene? :p

    SvarSlett