mandag 13. juni 2011

Eksamen er gøy!!

Nei, det er ikke det. Men nå er jeg snart ferdig!! 16.05 i morgen har jeg 20 minutter på å overbevise om at jeg fortjener å hvertfall stå i pedagogikk.
Har sittet og lest i 5-6 timer i til nå, og håper på å få unna 5 til. Avhenger selvfølgelig litt av formen. Må lese noen timer i morgen og, så når jeg kommer hjem fra eksamen i morgen kan jeg helt sikkert sove noen uker. Men på onsdag skal jeg til verdens beste Hedda som blir 5 år i dag. :D Torsdag får jeg besøk, fredag er det grillfest hos mamma og pappa, og på lørdag er konfirmasjon. Godt det er litt tid til å sove innimellom.

Men nå er det tilbake til eksamen.
Lesemusikk er viktig! Enjoy!
http://open.spotify.com/user/heidiogroger/playlist/3EM9AkRSW25v8DkZwx1mYv Feelgood!

Koser meg, eller noe.

Wish me luck! Det trenger jeg..

2 kommentarer:

  1. Lykke til heidi! Ikke press deg selv for langt ;)

    SvarSlett
  2. Takk :) Eksamen gikk helt greit. Kjipt å vite at man kunne gjort det bedre men :)

    SvarSlett