tirsdag 21. juni 2011

Tusenfryd!

Tusenfryd er gøy! Vi har vært på Tusenfryd i dag, og det er så gøy! På grunn av dårlig form stod jeg over to, men sånn er det. Stakkars Roger, har vært på tur med Heidi og M.E i dag. Men jeg ble faktisk overraskende lite sliten.
Roger vant til og med bamse til meg!
Diddy- Kong, 2. premie, nesten 1. premie, som var en STOR Sopp!



På slutten av dagen, bestemte vi oss for å ta SuperSplash, så ThunderCoaster, så hjem. Det var veldig lite kø i dag, og i SuperSplash var det ingen kø, så vi fikk sitte på flere runder. Vi tok med oss sekken, tok ThunderCoaster, og fant ut at vi hadde feil sekk! Vi hadde sekken til noen andre, den var så klart helt lik, men ikke vår. Noen andre hadde vår, med mobil, bilnøkler, penger i. Vi fant og nummer i sekken vi hadde, men det hjalp lite når tlf var skrudd av. Roger løp Tusenfryd rundt, og jeg ringte våre tlf, uten hell. Fem over seks, over en time etter vi oppdaget at vi hadde feil sekk, stod vi ved utgangen og håpet at sekken vår ikke hadde reist hjem, kom den ned rulletrappa. LYKKE!

SuperSplash, bilde fra tusenfryd.no


Nå er jeg sliten, så nå er det movietime.
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Antar at du ikke ble like bløt i SuperSplash som i tømmerrenna på Liseberg ettersom dere kjørte flere turer;)

    SvarSlett
  2. Hehe! Har angst etter den turen, så var feig og kjørte med poncho ;)

    SvarSlett