lørdag 29. august 2009

Blæ!!!!

Kjiiiip fredag!!!!
Begynte bra med lunsj med Anette! :) Veldig kos:)
Men når jeg kommer hjem finner jeg ut at det har vært innbrudd i boden vår!! Tror ikke de har tatt noe.. Men de hadde rota masse i eskene til Remi. Ventet egentlig bare på at de skulle bryte seg inn i vår og! De har vært i maaaange boder allerede! Og brutt seg inn i og stjålet biler! Det som gjør det enda kjipere, er at det er noen som bor her som har gjort! For de går bare inn og ut med nøkkel!!!!!! Og det bor ikke så mange i den blokka her at man ikke skjønner hvem det er! Er så sykt irriterende!!!!
Og når vi kommer opp fra boden så skal Roger bare sende mail til styret og høre hva man gjør for å få ny dør til boden, og da har pcen min dødd og!! Det lyser foran men det er ingen hjemme! Det skjer absolutt ingenting! Og hvis jeg skal sende den inn så tar det lang tid for å få den tilbake, og med min flaks så får jeg den aldri igjen, hvis de i det hele tatt kan fikse den! Ikke bare bare å være student hjemmefra uten pc! Heldigvis har Roger, men uten Word....
Så på mandag må jeg tilbringe dagen med å vente på å anmelde innbrudd! Og siden politiet jobber så raskt så tar det sikkert noen timer, som sist jeg skulle anmelde noe. Og så må jeg levere pcen hos lefdal, og prøve å forklare de hva som er galt... Har vært der før og gjort det, og da er det helt utrolig at jeg i det hele tatt fikk tilbake pcen. Synes man burde ha IQ på minimum 10 for å jobbe med pcer! Jeg sa, når jeg skrur på pcen får jeg beskjed om å skrive inn BIOS passord, men jag har ikke noe BIOS passord på pcen.. Og hvis den ikke spør om det, og jeg kommer inn, så har klokka og datoen restartet og er 00.00 1 januar. Og jeg får da som svar: åja.. så klokka virker ikke?? Jeg prøver å forklare det noen ganger til og han skjønner fortsatt ikke!!!

Litt frustrert i går!! Dumme pc!! Lyst på ny!
Men i dag er det en ny dag og nye muligheter! :)

Tuddelu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar